Ladik’te görev yaptığı süre boyunca ilçede iz bırakan ve vatandaşların sevgisini kazanan Kaymakam Tuğçe Orhan, yayımladığı duygusal bir mektupla Ladik halkına veda etti. Ünlü seyyah Evliya Çelebi’nin "Ladik, Canik sancağının en mamur, en şirin kazasıdır" sözüyle mektubuna başlayan Kaymakam Orhan, Ladik halkından helallik istedi.
Ladik Kaymakamı Tuğçe Orhan’ın tayininin çıkmasının ardından kaleme aldığı veda mektubu, ilçede büyük yankı uyandırdı. Kısa sürede Ladik’i kendisinden bir parça olarak gördüğünü ifade eden Kaymakam Orhan, mektubunda görev süresi boyunca kendisine destek olan tüm ilçe sakinlerine, mesai arkadaşlarına ve şehit ailelerine şükranlarını sundu.
"Samimiyetin Olduğu Yerde Süre Aylarla Ölçülmüyor"
Görev yaptığı takvimin uzun bir zamanı göstermediğini ancak kurulan bağların çok güçlü olduğunu belirten Kaymakam Tuğçe Orhan veda mektubunda şu ifadelere yer verdi:
"Bazı şehirler vardır, insanı misafir gibi karşılar; bazıları ise kısa zamanda insanı kendinden bir parça hâline getirir. Ladik de benim için daima güzel insanların yaşadığı, samimiyetiyle gönlümde müstesna bir yer edinen bir ilçe olarak kalacaktır. Bu süre zarfında bizleri bağrına basan, sevgisini ve desteğini her fırsatta hissettiren kıymetli Ladikli hemşehrilerime en içten teşekkürlerimi sunuyorum."
Mektubunda kurum amirlerine, muhtarlara, sivil toplum kuruluşlarına ve mesai arkadaşlarına da teşekkür borçlu olduğunu belirten Orhan; aziz şehitlerin emaneti olan ailelerin ve kahraman gazilerin dualarını almanın meslek hayatının en anlamlı kazanımı olduğunu vurguladı.
"Hakkınızı Helal Ediniz"
Her vedanın bir hüzün taşıdığını dile getiren Kaymakam Tuğçe Orhan mektubunu, "Bugün, kendimi ait hissettiğim bu güzel ilçeden ayrılırken burada kurduğum dostlukları ve biriktirdiğim güzel hatıraları yanıma almanın huzurunu, sizlerden ayrılmanın ise burukluğunu yaşıyorum. Hakkınızı helal ediniz. Benden yana hakkım varsa helal olsun. Hoşça kal Ladik..." sözleriyle noktaladı.
Bizler de bölge basını olarak, görev süresi boyunca Ladik’e yaptığı değerli hizmetlerden, ilçenin kalkınması ve huzuru için gösterdiği üstün gayretlerden dolayı Sayın Kaymakamımız Tuğçe Orhan’a teşekkür ediyor; yeni görev yerinde başarılarının devamını diliyoruz.