2017-2018 Eğitim-Öğretim yılının başında
Başöğretmen Mustafa Kem Atatürk'ü anıyor,
sevgili öğrencileri e, öğretmenleri e,
eğitim yöneticileri e, çışanlarına ve
velileri e hayırlı masını diliyor,
başarı ve esenliklerle du bir eğitim-
öğretim yılı masını temenni ediyorum.
Kelkit Irmağı'nda 1 Aydır Dinmeyen Acı: İlker Parlak Her Yerde Aranıyor
11:13 - Bölge Haber