Amasya’nın Gümüşhacıköy ilçesinde, 2025-2026 eğitim-öğretim yılı sene sonu etkinlikleri kapsamında düzenlenen "Okullar Arası Bahar Turnuvası" voleybol branşında büyük bir coşkuyla tamamlandı. Gümüşhacıköy İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından gençlerin fiziksel ve sosyal gelişimlerine katkı sağlamak amacıyla organize edilen Ortaokul Kız Voleybol Turnuvası, nefes kesen final maçlarıyla son buldu.

Zirvenin Sahibi Ülkü Ortaokulu!

İlçe genelindeki ortaokulların parkede kıyasıya mücadele ettiği turnuvada heyecan son ana kadar sürdü. File önünde sergilenen büyük mücadelenin ardından turnuvanın şampiyonluk kupasını Ülkü Ortaokulu kaldırdı. Turnuvada Şehit Ümit Çoban Ortaokulu ikinci sırayı alırken, Gümüş Ortaokulu ise üçüncülük kürsüsüne çıktı.

Dereceye Giren Sporculara Madalya Yağmuru

Final müsabakalarının ardından başarılı olan genç sporcular için görkemli bir ödül töreni düzenlendi.

  • Turnuvada üçüncü olan Gümüş Ortaokulu’na madalyalarını, turnuva koordinatörü ve maç hakemi olan Beden Eğitimi Öğretmeni Erdoğan Tabel takdim etti.
  • İkincilik kürsüsüne çıkan Şehit Ümit Çoban Ortaokulu, madalyalarını İlçe Milli Eğitim Şube Müdürü Deniz Yazar’ın elinden aldı.
  • Büyük bir başarıya imza atarak şampiyon olan Ülkü Ortaokulu’na ise madalyalarını ve şampiyonluk kupasını Gümüşhacıköy İlçe Milli Eğitim Müdürü Ercan Gültekin verdi.

Müdür Gültekin: "Sadece Akademik Değil, Sportif Başarıyı da Önemseyen Bireyler Yetiştiriyoruz"

Ödül töreninde konuşan İlçe Milli Eğitim Müdürü Ercan Gültekin, eğitimin sporla taçlandırılmasının önemine vurgu yaptı. Gültekin, "Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli çerçevesinde, evlatlarımızın sadece akademik değil; sosyal, kültürel ve sportif alanlarda da yetkin bireyler olarak yetişmelerini önemsiyoruz. Bugün burada öğrencilerimizin disiplinle çalışmasını, takım ruhuyla hareket etmesini ve birbirlerine olan saygılarını gördük. Turnuvaya katılan, emek veren tüm öğrencileri, öğretmenleri ve idarecileri yürekten tebrik ediyorum" dedi.